Heb je nog een andere vraag?
Neem gerust contact op met ons Klant contact center, wij helpen je graag verder!
De Standaard Service Overeenkomst, afgekort als SSO, is een mede door Nevi ontwikkelde overeenkomst die als basis dient voor serviceovereenkomsten in de zorgsector. Het is een soort ‘standaardcontract’ dat duidelijke afspraken vastlegt over de dienstverlening tussen een zorginstelling en een leverancier.
De Standaard Service Overeenkomst (SSO) is een initiatief ontwikkeld door een samenwerkingsverband bestaande uit de FHI (Federatie van Technologiebranches), Nevi Zorg (Nederlandse Vereniging voor Inkoopmanagement, sectie Zorg), en de WIBAZ (Werkgroep Instrumentatie Beheer Academische Ziekenhuizen). De krachten zijn gebundeld om een uniforme en betrouwbare standaard te creëren voor service en onderhoud in de medische sector.
De SSO is een handig instrument dat helpt om de samenwerking tussen zorginstellingen en leveranciers te verbeteren en de kwaliteit van de zorg te verhogen. Voorbeelden van onderwerpen die in de SSO kunnen worden opgenomen zijn:
Wil je meer weten over hoe je de SSO in jouw organisatie kunt toepassen? Neem dan contact op met zorg@nevi.nl.
🌐 Zoek je de documenten in het Engels? Navigeer naar de taalinstellingen.
Neem gerust contact op met ons Klant contact center, wij helpen je graag verder!