Deal!
februari 2025
Nevi, de bekende beroepsvereniging voor inkoopprofessionals, ondergaat een transformatie onder leiding van algemeen directeur Lizan Molmans. Van een focus op opleidingen verschuift de aandacht steeds meer naar de maatschappelijke waarde van het vakgebied. In dit interview met Lizan Molmans lees je over de nieuwe meerjarenstrategie van Nevi, die draait om integraliteit, maatschappelijke verbinding en het vergroten van de impact op grote maatschappelijke vraagstukken.
Beroepsvereniging Nevi, voorheen vooral bekend om haar inkoopopleidingen, ondergaat onder leiding van algemeen directeur Lizan Molmans een transformatie. De focus verschuift steeds meer naar de maatschappelijke waarde van het inkoopvakgebied.
"We willen onze maatschappelijke relevantie verhogen"
Lizan Molmans, Algemeen directeur Nevi
Lizan Molmans, twee jaar geleden aangetreden als algemeen directeur, zette in eerste instantie het bestaande beleid voort. Nu is het tijd voor een vernieuwde meerjarenstrategie, waarin integraliteit en maatschappelijke verbinding centraal staan.
"We krijgen vaak de vraag wat we nu eigenlijk zijn: een opleidingenbedrijf of een vereniging?", aldus Molmans. "Het antwoord is dat we een beroepsvereniging zijn die ervoor zorgt dat de mensen binnen het vakgebied optimaal zijn toegerust en daarom de beste opleidingen heeft.
Delen