Over deze training
- Aantal plekken
- 16
- Prijs
- € 823,00 excl. btw
- Ledenprijs
- € 699,00 excl. btw
Een Service Level Agreement (SLA) is een afspraak tussen een leverancier en klant over de beschikbaarheid en ondersteuning van een product of dienst. Een SLA geeft de afnemer zekerheid over de bruikbaarheid van een product of dienst voor deze afnemer, en wordt vooral ingezet bij dienstverlening tussen bedrijven, bijvoorbeeld op het gebied van ICT.
De overeenkomst kan zowel een contract tussen externe als interne partijen zijn. Dankzij een Service Level Agreement is een afnemer op de hoogte van de invulling en kosten van de diensten die hij inkoopt. En de leverancier kan erop worden afgerekend als hij niet de afgesproken kwaliteit levert. Dit klinkt duidelijk, maar in de praktijk blijkt het toch vast lastig om wederzijdse bedoelingen en afspraken helder vast te leggen. Met als gevolg lijvige documenten met juridisch, organisatorisch en commercieel jargon. Ook lopen er vaak meerdere aspecten door elkaar heen. Na het volgen van deze training is dat verleden tijd, omdat je leert hoe je bondig en helder een Service Level Agreement formuleert.
Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
Alle aspecten van het opstellen van een SLA krijgen de aandacht tijdens deze training. Je leert aan de hand van theorie en praktijkvoorbeelden hoe je Service Level Agreements kernachtig en correct opstelt.
Deze training wordt gegeven in samenwerking met Mitopics.
Neem gerust contact op met ons Klant contact center, wij helpen je graag verder!