Nevi
0
Trainingen

Service Level Agreements

In het inkoopvak zijn Service Level Agreements (SLA's) geen uitzondering meer en dat is een goede zaak. Een SLA beschrijft gestructureerd wat de aard en kwaliteit moet zijn van gekochte diensten. Tijdens deze training leer je hoe je wederzijdse bedoelingen en afspraken helder vastlegt. Na deze training heb je:
  • Aan de hand van jouw eigen casus een concept SLA gemaakt.
  • Inzicht in valkuilen bij het opstellen van een SLA.
  • Kennis en vaardigheden om door jou afgesloten SLA´s beter te beheren.

Volg deze training met € 1.000,- STAP-subsidie

Boost je carrière, en zet je STAP-budget in bij Nevi.

Wat is een Service Level Agreement?

Een Service Level Agreement (SLA) is een afspraak tussen een leverancier en klant over de beschikbaarheid en ondersteuning van een product of dienst. SLA's komen vooral voor bij dienstverlening tussen bedrijven. Een SLA geeft de afnemer zekerheid over de bruikbaarheid van een product of dienst.

De overeenkomst kan zowel een contract tussen externe als interne partijen zijn. Dankzij een Service Level Agreement is een afnemer op de hoogte van de invulling en kosten van de diensten die hij inkoopt. En de leverancier kan erop worden afgerekend als hij niet de afgesproken kwaliteit levert.

Waarom een training Service Level Agreements?

In de praktijk blijkt het toch vaak lastig om wederzijdse bedoelingen en afspraken helder vast te leggen. We stellen vaak lijvige documenten op, waarin juridische, organisatorische, inhoudelijke en commerciële aspecten door elkaar lopen. Na deze training is dat verleden tijd. Je leert hoe je bondig en helder een SLA formuleert.

Past deze training bij jou?

  • Werk jij als inkoper of contractmanager op tactisch niveau? Dan is deze training geschikt voor jou. 
Het is een voordeel als je ook de opleiding Nevi 1, Nevi 2 of Nevi Contract- en leveranciersmanagement hebt gevolgd.

 
 

Service Level Agreements

Wat leer ik tijdens de training?

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Soorten Service Level Agreements
  • Opstellen en beoordelen van een SLA
  • Gebruik van een SLA in de praktijk
  • Opstellen van servicedefinities
  • Bepalen van servicelevels
  • Juridische aspecten

Werkvormen

Alle aspecten van het opstellen van een SLA krijgen de aandacht tijdens deze training. Je leert aan de hand van theorie en praktijkvoorbeelden hoe je Service Level Agreements kernachtig en correct opstelt.

Ook incompany

Deze training organiseren wij ook incompany. Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Bel voor meer informatie: (088) 330 07 00.

Deze training wordt gegeven in samenwerking met Mitopics.

Veelgestelde vragen

Vrijwel alle trainingen worden ook incompany gegeven. Wil je met je team een training volgen dat toegespitst is op je branche of organisatie?  Nevi voor organisaties
Bij een aantal hotels neemt Nevi tot 2 weken voor aanvang van de training kamers in optie. Het beste is dus om zelf rechtstreeks contact op te nemen met de accommodatie en te informeren naar de mogelijkheden en prijzen. 
Je krijgt een certificaat van deelname, studiemateriaal, lunch, hapjes en drankjes.  
Op de pagina STAP-budget vind je alle informatie. STAP-budget

Heb je nog een andere vraag?

Neem gerust contact op met ons Klant contact center, wij helpen je graag verder!

Service Level Agreements

Het product is toegevoegd
Naar je productoverzicht Verder oriënteren