Over deze training
- Aantal plekken
- 10
- Prijs
- € 795,00 excl. btw
- Ledenprijs
- € 655,00 excl. btw
De primaire taak van een category manager of inkoper in retail en (groot) handel is de beschikbaarheid voor de klant van de juiste goederen, op het juiste moment en voor de juiste prijs veilig te stellen. Maar wat zijn de voor- en nadelen van kopen in het Verre Oosten? En zijn er goede commerciële alternatieven beschikbaar? En tegen redelijke prijzen? Een inkoper is verantwoordelijk voor deze keuzes. Vooral tijdens een crisis wordt snel helder wat de risico’s zijn van gemaakte keuzes binnen inkoop.
Als inkoper is het jouw verantwoordelijkheid om na te denken over de continuïteit en je zult ook een commerciële deal moeten maken. Daarom is het belangrijk om te weten welke opties je hebt, hoe je deze tegen elkaar afzet en met welke factoren je daarnaast rekening moet houden. Dat leer je in de levendige eendaagse training.
Als inkoper in retail en (groot-) handel wil je binnen je bedrijf een standpunt innemen of zelf beleid gaan veranderen. Deze training leert je hoe aspecten als trends, duurzaamheid en innovatie van invloed kunnen zijn. Aan de hand van praktijksituaties en opdrachten gaat je als team aan de slag zodat je als team in staat bent om op een evenwichtige manier te kijken naar de keuzes in het sourcing strategie en de bijbehorende importmogelijkheden.
Deze training is geschikt voor junior en medior inkopers en category managers die op tactisch inkoopniveau werken en zich meer strategisch willen ontwikkelen. Ook voor medior en senior medewerkers met inkoopervaring is de training nuttig. Ervaring met internationale inkoop is relevant.
Deze training behandelt de volgende onderwerpen:
De lessen zijn interactief en worden afgewisseld met praktijkvoorbeelden, opdrachten en cases.
Neem gerust contact op met ons Klant contact center, wij helpen je graag verder!