Wil je als organisatie of team je continu blijven ontwikkelen en in verbinding staan met andere professionals? Dat kan! Je sluit al een organisatielidmaatschap af vanaf een aantal medewerkers.
Met een organisatielidmaatschap bied je je medewerkers een individueel lidmaatschap aan. Zo blijven zij up-to-date als inkoper of contractmanager en hebben ze toegang tot een breed professioneel inkopersnetwerk, waar kennis en inzichten met elkaar wordt gedeeld.
De leden kunnen gebruikmaken van alle voordelen zoals het bijwonen van evenementen, het ontvangen van het vakblad Deal! en aantrekkelijke kortingen op opleidingen en trainingen, tools en onze nieuwe online community.
Hoe werkt het?
De kosten van het organisatielidmaatschap zijn afhankelijk van het aantal medewerkers.
- Het Nevi organisatielidmaatschap kan op elk moment ingaan. Zijn medewerkers al lid? Dan wordt hun persoonlijk lidmaatschap op 31 december van het lopende jaar omgezet in een organisatielidmaatschap. Voor nieuwe leden gaat het lidmaatschap meteen in.
- Het organisatielidmaatschap wordt bij vooruitbetaling voldaan.
- Wanneer gedurende het jaar nieuwe leden aangemeld worden, dan geldt een aantal kortingsregels. Neem voor meer informatie contact met ons op.
- Afspraken worden contractueel vastgelegd.