Wil je als organisatie of team je continu blijven ontwikkelen en in verbinding staan met andere professionals? Dat kan! Je sluit al een organisatielidmaatschap af vanaf een aantal medewerkers.
Met een organisatielidmaatschap bied je je medewerkers een individueel lidmaatschap aan. Zo blijven zij up-to-date als inkoper of contractmanager en hebben ze toegang tot een breed professioneel inkopersnetwerk, waar kennis en inzichten met elkaar wordt gedeeld.
De leden kunnen gebruikmaken van alle voordelen zoals het bijwonen van evenementen, het ontvangen van het vakblad Deal! en aantrekkelijke kortingen op opleidingen en trainingen, tools en onze nieuwe online community.
Hoe werkt het?
De kosten van het organisatielidmaatschap zijn afhankelijk van het aantal medewerkers.
- Het Nevi Organisatie lidmaatschap kan op elk moment ingaan. Voor zowel nieuwe als bestaande leden, gaat het lidmaatschap meteen in. Zijn medewerkers al lid van Nevi en sluiten ze vóór 1 juli van het lopende jaar aan? Dan wordt de factuur voor het Nevi Individuele lidmaatschap gecrediteerd. De kosten voor het organisatie-lidmaatschap wordt volledig gedebiteerd conform de staffel.
Zijn medewerkers al lid van Nevi en sluiten ze ná 1 juli aan? Dan wordt de factuur voor het Nevi Individueel lidmaatschap voor 50% gecrediteerd. De kosten voor het organisatielidmaatschap worden voor 50% gedebiteerd conform de staffel. - Het organisatielidmaatschap wordt bij vooruitbetaling voldaan met een eindafrekening aan het einde van elk lopend jaar.
- Wanneer gedurende het jaar nieuwe leden aangemeld worden, dan geldt een aantal kortingsregels. Neem voor meer informatie contact met ons op.