
Deal! 8 Digitale editie
In deze editie van vakblad Deal! lees je meer over de Economic Outlook 2025, hoe Generatieve AI zorgt voor een versnelling in inkoop en hoe de toekomst van publieke inkoop in het hoger onderwijs ligt.
Meer informatieTrue pricing maakt zichtbaar wat producten écht kosten – inclusief milieu- en sociale impact. Claire van den Broek (True Price) en Yorick van der Steen (WTP Buynamics) laten zien hoe dit de inkoop van morgen verandert.
Hogeschool Windesheim verdubbelde in elf jaar zijn inkoopvolume. Teammanager Rob Gerritsen deelt hoe zijn team professionaliseerde, relaties versterkte en aanbestedingen slimmer aanpakt ondanks bezuinigingen.

In deze editie van vakblad Deal! lees je meer over de Economic Outlook 2025, hoe Generatieve AI zorgt voor een versnelling in inkoop en hoe de toekomst van publieke inkoop in het hoger onderwijs ligt.
Meer informatieZorginkopers worden steeds vaker strategische aanjagers van innovatie. Onderzoek toont zes nieuwe rollen en de vaardigheden die daarbij horen.
Onderzoekers van Zuyd Hogeschool ontwikkelden een dashboard dat mkb’ers helpt rapporteren volgens CSRD én sturen op duurzame bedrijfswaarde.
De zesde editie van Deal! is nu digitaal te doorbladeren. Lees alles over innovatie, duurzaamheid en strategie in inkoop — van publieke inkoop tot de zorg, het mkb en industrie.
Theo de Kort onderzoekt hoe politiek, media en gedrag in de grensregio’s reageren op accijnsverhogingen. Wat is feit, wat is framing?
Hoe Annemaren Kingma bij NS de CSRD implementeert en duurzame inkoop concreet maakt met realisme, samenwerking en impact.
Hoe Gijs Vissers het inkoop- en supply-chainmanagement van Nordic Pharma vernieuwde met focus op vertrouwen, data en duurzaamheid.