0
Nieuws

Vleessector moet samenwerken om meer duurzame waarde voor consument te creëren

Nieuws 15 april 2016

Consumenten verliezen hun vertrouwen in de vleessector. Er is meer samenwerking nodig om beter in te kunnen spelen op de wensen van de consument, gericht op kwaliteit en duurzaamheid, en zo te werken aan een toekomstbestendige vleesproductie en -consumptie.

Consumenten verliezen hun vertrouwen in de vleessector. Er is meer samenwerking nodig om beter in te kunnen spelen op de wensen van de consument, gericht op kwaliteit en duurzaamheid, en zo te werken aan een toekomstbestendige vleesproductie en -consumptie. De vleesketen moet zich meer gaan richten op waarde-creatie voor de consument, met businessmodellen waarin dierenwelzijn en milieu-impact beter zijn geregeld. Deze conclusie trekt LEI Wageningen UR in een onderzoek voor CBL, FNLI, LTO en NVV.


Het product is toegevoegd
Naar je productoverzicht Verder oriënteren