Over dit evenement
- DATUM
- 18-11-2024
- Tijd
- 13:00 - 17:30
- Plaats
- 'S-GRAVENHAGE
- Locatie
- Pels Rijcken
- Prijs
- €0,00 excl. btw
- Ledenprijs
- €0,00 excl. btw
Met al deze kennis en ervaring praat Pels Rijcken je graag bij over de implicaties van de recente jurisprudentie op het inkopen en aanbesteden in jouw dagelijkse praktijk. En gaan we daar mee aan de slag!
Programma | |
---|---|
13.00 uur | Inkoop met koffie en thee |
13.30 uur | Welkom en introductie door dagvoorzitter |
13.40 uur | Korte update communities Nevi Publiek en YPP |
13.45 uur | Presentatie door Elisa Palm en Diederik Wolters Rückert (beiden Advocaat aanbestedingsrecht bij Pels Rijcken) en discussie |
14.45 uur | Pauze |
15.10 uur | Aan de slag met een casus, wie past de toga het best? O.l.v. de “rechter van dienst” Marieke de Vries (Senior advocaat bouw- en aanbestedingsrecht bij Pels Rijcken) |
16.30 uur | Netwerken & borrel |
17.30 uur | Einde |
Nevi Publiek organiseert voor Nevi-leden én niet-leden die in de publieke sector werkzaam zijn Kennissessies. De sessies worden altijd met toonaangevende partijen uit de publieke sector georganiseerd, zoals De Nederlandsche Bank, gemeente Rotterdam, UWV en Provincie Flevoland. En natuurlijk elk jaar Pels Rijcken.
Een Kennissessie is kleinschalig en heeft een tweeledig doel. Ten eerste de deelnemers kennis laten maken met een actueel thema en de presentatie van een best practice van een organisatie. Én ten tweede die organisatie een stap verder brengen door met de deelnemers aan de slag te gaan over een issue waar die organisatie (nog) mee zit/ hulp bij nodig heeft (wishdom of the crowd). Zo krijg je een kennisupdate vanuit een toonaangevende organisatie en kun je sparren met vakgenoten, ook over waar je op dat actuele thema zelf tegenaan loopt.
Door de gratis Kennissessies bij te wonen blijf je laagdrempelig en interactief op de hoogte van de ontwikkelingen in het publieke inkoopvakgebied. Wanneer je als lid minimaal 3 kennissessies hebt bijgewoond kom je ook in aanmerking voor het Update certificaat (dat je aan het einde van het jaar automatisch ontvangt). Daarmee toon je aan dat je de ontwikkelingen in jouw vakgebied serieus neemt en jezelf continu up to date houdt. Leden hebben dan ook voorrang bij deelname.
YPP is een netwerk voor jonge professionals tot de leeftijd van 35 jaar die werkzaam zijn of geïnteresseerd zijn in het gebied van inkoop- en leveranciersmanagement.
YPP organiseert 3 à 4 evenementen per jaar binnen thema’s die relevant zijn voor de doelgroep. Onze missie is om jonge inkoopprofessionals te inspireren en met elkaar te verbinden om hun potentieel te vergroten.
In onze visie zijn wij het toonaangevende netwerk voor jonge inkoopprofessionals. Onze ambitie is om het potentieel van onze leden te vergroten door kennis en ervaring van organisaties, leiders en collega's te verbinden. Onze evenementen stimuleren netwerken en persoonlijke ontwikkeling binnen het inkoopvak. We inspireren en brengen plezier in inkoop!
Om een goede verhouding tussen mensen uit de praktijk en studenten te bewaken behouden we ons het recht voor een inschrijving van een student alsnog te annuleren.