0
Nieuws

Wat is de BVP-aanpak van de Gemeente De Marne? Of de CSD-strategie van Defensie?

Nieuws 15 april 2016

Op de NEVI Inkoopdag van 25 juni vinden onderstaande deelsessies plaats met specifiek een best case vanuit de publieke sector. Daarnaast is er ook een deelsessie waarin de Nederlandse Spoorwegen de aanpak van hun inkoopstrategie met u deelt.



Op de NEVI Inkoopdag van 25 juni vinden onderstaande deelsessies plaats met specifiek een best case vanuit de publieke sector. Daarnaast is er ook een deelsessie waarin de Nederlandse Spoorwegen de aanpak van hun inkoopstrategie met u deelt. Of kies een van de andere 12 deelsessies over Circulair Inkopen, MVI, Leiderschap, Netwerken etc. Kom en laat u inspireren door collega inkoopprofessionals uit de publieke en private sector. Toon uw inkoopambities en krijg handvaten om hiermee aan de slag te gaan. Meer informatie over de NEVI-Inkoopdag vindt u op www.nevi-inkoopdag.nl


 


  • Best Value aanpak: anders denken anders doen!

    De filosofie van Best Value staat haaks op het gangbare inkoop- en projectmanagement waarbij het vooral gaat om sturing en controle. Bij de Best Value-aanpak werken opdrachtgever en opdrachtnemer samen aan hetzelfde doel, ieder vanuit zijn eigen expertise en verantwoordelijkheid. Het succes van een Best Valuetraject staat of valt echter met het vasthouden van de principes, waaronder winst voor beide partijen, transparantie, benutten van expertise, geen controle en zelf verantwoordelijkheid nemen. In deze interactieve sessie gaan Natasja Logeman (Gemeente De Marne) en Susan van Hes (Van Hes Projectmanagement) samen met u op zoek naar handvatten om de principes te kunnen vasthouden.






  • De voordelen en impact van Category Strategy Development (CSD)

    Om maximale business impact te kunnen behalen is een inkoopvisie en strategie die aansluit bij toekomstige business plannen essentieel. Enerzijds gaat het daarbij om het ontwikkelen van hard skills, maar soft skills mogen daarbij niet ontbreken.Het doel van deze workshop is om je bewust te maken van het belang én de wijze van het opstellen van lange termijn inkoopstrategieën die aansluiten bij de business. De juiste combinatie zorgt voor optimale aansluiting op de business.De workshop wordt gegeven door Anil Joshi - zelfstandig spreker, facilitator, trainer, coach en ook associate trainer bij NEVI Purspective. Hij geeft inzicht in de ins-en-outs bij het ontwikkelen van categorie strategieën. Zijn 15 jaar ervaring op CSD gebied zorgt voor een scala van successen en bloopers die hij graag met je zal delen.




Het product is toegevoegd
Naar je productoverzicht Verder oriënteren