0
Nieuws

Jumbo organiseert opnieuw 'Idols-competitie' leveranciers huismerken

Nieuws 15 april 2016

Jumbo Supermarkten organiseert voor de tweede keer Het Huismerkenlab. ‘Dat zou je de Idols-competitie voor productintroductie kunnen noemen’, zegt hoofd inkoop Klaas de Boer in een coverinterview met inkoopmagazine Deal! Private label fabrikanten posten hun idee op een speciaal portal. Leveranciers kunnen zich tot en met 27 februari aanmelden.

Jumbo Supermarkten organiseert voor de tweede keer Het Huismerkenlab. ‘Dat zou je de Idols-competitie voor productintroductie kunnen noemen’, zegt hoofd inkoop Klaas de Boer in een coverinterview met inkoopmagazine Deal! Private label fabrikanten posten hun idee op een speciaal portal. Leveranciers kunnen zich tot en met 27 februari aanmelden.


 



De 15 beste ideeën selecteert Jumbo en de betreffende leveranciers presenteren hun idee vervolgens op 29 mei. De Boer: ‘De beste nemen we op in het assortiment en de winnaar krijgt een introductiebudget.’ Het Huismerkenlab is volgens de inkoopbaas van Jumbo vooral bedoeld voor die private label fabrikanten waar het bedrijf wel zaken mee doet, maar die wat ‘onder de radar zitten’. Het Jumbo Huismerkenlab heeft deze keer het thema 'Gezonder eten en leven'.


Het product is toegevoegd
Naar je productoverzicht Verder oriënteren