0
Nieuws

Hoe beoordeelt u nieuwe leveranciers?

Nieuws 15 april 2016

In zijn promotieonderzoek probeert Hans Dekker een antwoord te vinden op de vraag welke factoren bepalen of u met een nieuwe leverancier in zee gaat. Om hier een antwoord op te vinden, vraagt hij uw medewerking door het invullen van een vragenlijst, die 10 tot 12 minuten van uw tijd vraagt.

In zijn promotieonderzoek probeert Hans Dekker een antwoord te vinden op de vraag welke factoren bepalen of u met een nieuwe leverancier in zee gaat. Om hier een antwoord op te vinden, vraagt hij uw medewerking door het invullen van een vragenlijst, die 10 tot 12 minuten van uw tijd vraagt. Als dank voor uw medewerking zullen de resultaten van het onderzoek via NEVI met u gedeeld worden.


 


Klik hier om naar de vragenlijst te gaan.


 


Het onderzoek staat onder supervisie van Bradford University en HZ University of Applied Sciences. Anonimiteit is in het onderzoek gewaarborgd. Mocht u nog vragen hebben over het onderzoek, dan kunt u contact opnemen met Hans Dekker (j.j.dekker@hz.nl).


Het product is toegevoegd
Naar je productoverzicht Verder oriënteren