Evenement Best Value Approach met Dean Kashiwagi

24 Februari 2018

Welke tien regels bepalen het succes van samenwerken tussen klant en leverancier? Schrijf je dan in voor het Best Value Approach-evenement op 19 april in de Heineken Experience. Ruim twintig jaar doet Dean Kashiwagi reeds onderzoek naar wat hét verschil maakt tussen succesvolle en falende samenwerking tussen klant en leverancier, tussen experts en niet-experts. Welke natuurlijke wetten spelen een rol? Hoe bepalen initiële condities de finale condities van een project of samenwerking tussen klant en leverancier? 

BVA-casestudies Heineken, Air France-KLM en Canon
Kashiwagi is een van de sprekers tijdens dit evenement. Je kunt hem direct vragen stellen. Ook zijn er casestudies van Heineken, Air France-KLM en Canon. Deelnemers kunnen cruciale kennis opdoen om risico’s in onder meer inkoop- en projectmanagement te minimaliseren en potentiële problemen in processen te identificeren. Er zijn 60 plaatsen beschikbaar. Donderdag 19 april, 13:00-18:00 uur, Heineken Experience Amsterdam. Informatie en registreren: https://www.aanmelder.nl/heinekenexperience/subscribe#.Wo1O8ajOWUk 

Source: 
redactie Deal! - Magazine over inkoop en supply management -