Vandaag maakte Management Team 1000 bekend dat Nevi, op basis van een onderzoek door de Erasmus Universiteit naar de 1000 bedrijven met de hoogste klanttevredenheid van Nederland, op de 1e plaats is geëindigd in de sector ‘Trainingen & Opleidingen’. Wij zijn heel trots dat wij deze eerste plaats op klanttevredenheid (Net Promoter Score (NPS)) toegekend hebben gekregen. Met dank aan al onze cursisten, medewerkers en docenten. Een eervolle vermelding die Jeroen Harink, algemeen directeur, dan ook met veel plezier en trots in ontvangst heeft genomen.
Beste zakelijke dienstverleners in Nederland
In deze 3e editie van het onderzoek zijn meer dan vierduizend zakelijke beslissers gevraagd naar hun ervaringen met dienstverleners. Wie heeft de beste producten, wie is het klantvriendelijkst en wie heeft de meest excellente uitvoering? Dat gecombineerd met NPS, die meet of mensen de dienst bij anderen aanraden, levert een boeiend overzicht op. De lijst is objectief tot stand gekomen aldus Erasmus Universiteit en Management Team; het gaat niet om de omvang van het marketingbudget, de omzet, of het personeelsbestand, maar om de mening van de klant.
Opsteker voor nieuwe koers Nevi
Met onze jarenlange ervaring in het opleiden en trainen van inkoopprofessionals is deze nationale erkenning natuurlijk de kers op de taart. Lees ook het interview van Jeroen Harink over de nieuwe koers van Nevi: 'Inkoop op een hoger niveau brengen'.