Na het succes van de eerdere drie Contract Management Dagen gaan we in deze 4e editie richting geven aan het sturen op resultaat bij Contract Management.
Doelen worden pas gerealiseerd als de overeenkomst geïmplementeerd wordt en in de dagelijkse praktijk de prestaties opgevolgd en geborgd worden en doorlopend getoetst kunnen worden aan de actualiteit en gebruikerswensen. Leveranciers en duurzame leveranciersrelaties vormen hierbij een cruciale rol in de realisatie en maatschappelijke waarde. Contractmanagement is hiermee een sleutelfactor om de beoogde resultaten ook daadwerkelijke te kunnen realiseren.
Deze 4e Contract Management Dag staat in het teken van ‘Sturen op resultaat’. Tijdens deze dag gaat het om het sturen op het gewenste eindresultaat. Dit loopt grotendeels langs de met de leverancier gemaakte afspraken; het contract. Om te kunnen sturen op tijd, geld en kwaliteit zullen veel aspecten aan bod komen binnen het Contract Management. Wat te doen wanneer het product of dienst niet op orde blijkt? Een sanctie opleggen, conform het contract, of wat anders doen? Naast dat dit een beoogd effect heeft op de leverancier (en daarmee als het goed is op het eindresultaat), heeft dit ook allerlei secundaire effecten. Wat doet dit bijvoorbeeld met de verantwoordelijkheidsverdeling, met de voortgang of met de onderlinge relatie? Het anticiperen op veranderingen en leren van ervaringen van andere en netwerken staan op deze dag centraal.
Is uw organisatie klaar om het maximale resultaat uit Contract Management te halen? Kom dan naar de Contract Management Dag op 17 maart 2016. De locatie is weer Supernova in de Jaarbeurs te Utrecht.
Meer informatie en aanmelden: www.contractmanagementdag.nl