Outdoor distribiteur Elements wil met de geïntroduceerde impactkorting, afnemers aan zetten tot verduurzaming. Hierdoor wordt MVO een vast gespreksonderwerp met de klant.
Ondanks de lage uitstoot van de retailsector staan ze voor de uitdaging om uitstoot van broeikasgassen te verminderen om klimaatdoelen te behalen. Hoe gaan ze dit doen?
Op 25 oktober organiseerde Nevi voor meer dan 100 inkoopprofessionals en partners een evenement in de maakindustrie. Het thema was "Ketensamenwerking: de sleutel tot succes!" Deze sessie bevat de presentatie van BLMC.
Op 25 oktober organiseerde Nevi voor meer dan 100 inkoopprofessionals en partners een evenement in de maakindustrie. Het thema was "Ketensamenwerking: de sleutel tot succes!" Deze sessie bevat de presentatie van Neways.
Het Nevi Community Event vond op 3 oktober 2023 plaats in Soesterberg. Vanuit Buynamics heeft Jeroen Maas de sessie 'Nieuwe Inkoopstrategie begint met kennis' gegeven.
Het Nevi Community Event vond op 3 oktober 2023 plaats in Soesterberg. Vanuit Shell hebben Axel Horst en Heidi Speerstra de sessie 'Hoe kunnen we de klimaatdoelstellingen versnellen samen met de supply chains?' gegeven.
Leonie Slotemaker, strategisch inkoper bij Hema, vertelt over de invloed die inkopers hebben op het winkelaanbod en het meedenken van strategische leveranciers over duurzame producten.
Met jonge inkopers zoals Yannick Mievis wil verpakkingsgroothandel Moonen Packaging zich verder onderscheiden in de markt. Het bedrijf wil van al zijn producten een CO2-footprint maken.