Nevi
0
Nieuws

Onderzoek naar Buying journey

Nieuws 05 juni 2018

Dit onderzoek is een initiatief van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en Mercuri International i.s.m. met NEVI en SMA.

Steeds vaker leggen inkopers in B2B een groter deel van hun ‘buying journey’ online af. In 2017 is hier onderzoek naar gedaan en daaruit bleek dat dit voor Nederland en België toch een stuk genuanceerder ligt. Wel staat vast dat de rol van sales in het inkoopproces momenteel sterk verandert. Met dit onderzoek hopen we een completer inzicht te krijgen in de manier waarop sales waarde kan blijven toevoegen in de buying journey van inkopers. Doet u mee met het onderzoek? Alvast bedankt voor uw tijd en mening!



Naar het onderzoek Buying journey



Dit onderzoek is een initiatief van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en Mercuri International i.s.m. met NEVI en SMA. 



Het product is toegevoegd
Naar je productoverzicht Verder oriënteren