Op 9 September 2021 heeft Nevi Inside Procurement (IP) gelanceerd. Dit online community platform. Inmiddels telt IP 1500 deelnemers die hier met elkaar in verbinding komen, kennis delen en zelfs creëren. Wil je weten hoe het werkt, ga naar insideprocurement.nevi.nl of bekijk dit wervingsfilmpje!
Als Community manager Inside Procurement maak je deel uit van het netwerkteam en ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen van de hoogwaardige online community van Nevi.
Je bouwt, onderhoudt en faciliteert de (online) community. Je organiseert on- en offline bijeenkomsten, projecten, activiteiten en onderzoek om de inkoopprofessional te voorzien van actuele kennis en informatie die bijdragen aan de uitbouw van de hoogwaardig Nevi online community Inside Procurement (IP). Jouw acties leveren eveneens een aandeel in het vergroten van de reputatie en bekendheid van Nevi en dragen bij aan de nieuwe koers.
Herken jij je in deze omschrijving, maar wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Ed de Rochemont, manager Netwerk, bereikbaar via telefoonnummer 06 -1234 30 82 of e.derochemont@nevi.nl
Nevi wil inkoop in Nederland op een hoger niveau brengen en richt zich daarbij zowel op Procurement professionals als op organisaties. Niet alleen in Nederland, maar ook in het buitenland, waarbij wij onder meer trainingen en opleidingen (met diploma) aanbieden om dat te realiseren. Nevi is in Nederland met meer dan 6.500 leden hét kennisnetwerk voor inkoop en supply management. Wij nemen wereldwijd de derde positie in op de lijst van inkoopverenigingen en ontvingen als eerste organisatie ter wereld de Global Standard voor het kwaliteitsniveau van onze opleidingen en trainingen.
Daarnaast richt Nevi richt zich tot de beroepsgroep van 45.000 mensen die of studeren of werkzaam zijn in het inkoopvak in Nederland. Het merk Nevi wordt als krachtig gezien in de markt en in ons netwerk. Bij al deze positieve assets liggen er uitdagingen in het toekomstbestendig maken van de vereniging. Naast het borgen van een solide bedrijfseconomische basis, zijn thema's als innoveren en digitaliseren leidend. Als vereniging 3.0 richt Nevi zich op het inspelen op de behoeften van de inkoopprofessionals en de organisaties waarin zij werken. Partnerships, co-creaties en netwerken zijn daarin belangrijker dan een gesloten verenigingsaanpak.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.