Inkoop, science fiction of rocket science?

Wordt inkoop echt digitaal? En wat doen we daarna? Het jaarlijkse middagcongres van de Kringen Zuid en ZuidWest laat je in de toekomst kijken. Op het programma staan innovatieve en actuele onderwerpen voor de inkoper die zich wil ontwikkelen. Een inspirerend en actief event op een locatie die past bij het onderwerp, de High Tech Campus in Eindhoven.

Eindhoven - 19 Juni 2019 12:00 - 18:00

Tijdens dit event komt het volgende aan bod:

Toekomstige ontwikkelingen die het inkoopvak en de inkoopfunctie raken
Inspiratie door verrassende, innovatieve en actuele onderwerpen
Deskundige sprekers die een reëel inzicht bieden op de toekomst van inkoop, tijdens het plenaire deel
Kennissessies met actuele specifieke onderwerpen waaruit je kunt kiezen
Een interessante afsluitende discussie met uitwisseling van inzichten
Uitgebreide mogelijkheden om te netwerken, een platform waar inkoopprofessionals met elkaar en de sprekers in contact komen

Als je nu niet met Big Data gaat werken wat gebeurt er dan? Kan ik een robot voor mij de onderhandelingen laten doen? Kun je computers de onderlinge samenwerking tussen organisaties in de keten laten organiseren?

Wij willen je inspireren, motiveren en kennis leveren. Hoe blijven we als inkoper future proof? Wat gaat de techniek ons brengen en wat moeten we zelf veranderen? Onze dagvoorzitter is net als vorig jaar Richard Engelfried en de dag wordt afgesloten met een forumdiscussie met CPO’s en de wetenschap.

Keynote Prof. Dr. Holger Schiele: 4e Industriële revolutie

The 4e Industrial Revolution: 'Een bijzondere rol voor de Mens en zijn Hond' is de titel van keynote Prof. Dr. Holger Schiele.

Na water, stoom en IT automatisering staan we nu aan de rand van de cyber-revolute. En dat gaat veel voor inkoop betekenen. Productie-systemen zullen opnieuw veranderen en organisaties dienen zich opnieuw uit te vinden. Is dit het einde van de digitalisering? In hoeverre nemen machines onze procurement over? 

Holger Schiele wil ons laten zien dat de 4e revolutie al begonnen is. Zo ontwikkelt hij onderhandelingen-robots. De focus van de inkoper verschuift. En wie anticipeert het best, welke werkgevers zijn dat? 

Dagprogramma

12.00 – 13.00 Lunch

13.00 – 13.50 Plenair 

13.50 – 14.00 Zalen wissel 

14.00 – 14.45 Sessie ronde 1 (keuze uit drie)

14.45 – 15.15 Zalen wissel

15.15 – 16.00 Sessie ronde 2 (keuze uit drie)

16.00 – 16.15 Zalen wissel

16.15 – 17.00 Afsluiting plenair 

17.00 – 18.00 Netwerken en borrel

Over NEVI Kring Zuid

NEVI Kring Zuid is het netwerkonderdeel voor Limburg en Noord-Brabant maar ook van daarbuiten ben je van harte welkom. We organiseren events, bedrijfsbezoeken en het jaarlijkse congres gericht op de innovatieve maakindustrie (met Kring ZuidWest). In het verleden namen we al een kijkje in de keuken van bedrijven als van Berlo Eindhoven, Zuyderland ziekenhuis Sittard.  Stuk voor stuk aansprekende bedrijven die hun inkoopstrategie -en praktijk met ons wilden delen. Ook in 2019 zijn we er weer in geslaagd om bedrijven te vinden die de inkoopprofessionals van NEVI Kring Zuid willen ontvangen. Inspirerende bijeenkomsten met na afloop een gezellige borrel. 

Over NEVI Kring ZuidWest

Het kringbestuur van NEVI Kring Zuidwest organiseert voor ruim 1.350 NEVI-leden in de regio Den Haag-Rotterdam jaarlijks minimaal 6 inkoopevenementen. Dit zijn jaarlijkse events met Hogescholen, kennissessies en de zomer BBQ. Onze doelstelling is te inspireren en verbinden. We willen inspireren door steeds verrassende, innovatieve en actuele onderwerpen en sprekers te bieden aan onze leden. We willen verbinden door een platform te zijn waar inkoopprofessionals met elkaar en de sprekers in contact komen. Op de pagina op NEVI.nl vind je onze verslagen en presentaties van eerdere events. Ook delen we informatie via LinkedIn- en Facebook, ben je daar al lid van? 

Praktische informatie

Het is niet mogelijk om een gratis introducé mee te nemen naar dit evenement.

Annulering netwerkactiviteit

Annulering van deelname aan een netwerkactiviteit is mogelijk, mits de annulering of opzegging schriftelijk of per e-mail wordt verzorgd. Daarbij is de datum van ontvangst van het schrijven/de e-mail bepalend voor het tijdstip van annulering.

Afhankelijk van het tijdstip van annulering worden al dan niet kosten in rekening gebracht:

  • Binnen twee weken voor aanvang van de netwerkactiviteit is het gehele bedrag voor deelname aan de activiteit verschuldigd of kan er iemand in de plaats deelnemen.  
  • Annuleringskosten zijn onmiddellijk verschuldigd en opeisbaar
  • No-shows ontvangen een factuur voor de niet-ledenprijs.

NEVI basic

€ 125,00
vanafprijs - excl. btw
(Niet ledenprijs) - NEVI BASIC is gratis en geeft toegang
 tot ons netwerk

NEVI pro

€ 0,00
vanafprijs - excl. btw
(Ledenprijs) - NEVI PRO kost €235,00 p/j (incl. Vakblad DEAL!) en geeft toegang tot ons netwerk en kortingen op onze producten.