Uitvoeren Meervoudig Onderhandse Procedure

Ben je pas gestart als inkoper en voer je zelf enkelvoudige en meervoudig onderhandse aanbestedingen uit? Heb je al een training gevolgd, maar mis je nog praktijkervaring? Zou je het liefst enkele concrete casussen willen oefenen en bespreken? Tijdens deze praktijkdag worden de 4 meest voorkomende meervoudig onderhandse aanbestedingen behandeld.

Na deze training heb je

Geleerd om zelfstandig beschrijvende documenten voor Meervoudig Onderhandse Aanbestedingen op te stellen
Overzicht welke documenten moeten worden toegevoegd aan een aanbesteding
Gunningscriteria opgesteld, puntenverdelingen toegekend en het een prijzenblad opgesteld
een beoordeling vormgegeven
een programma van eisen voor de meest voorkomende meervoudig onderhandse aanbestedingen samengesteld
geoefend met het beoordelen van offertes en het voorlopig en definitief gunnen
Vaardigheid in het samenstellen van een aanbestedingsdossier

Waarom een training Uitvoeren Meervoudig Onderhandse Procedure?

Als beginnend inkoper ontbreekt het vaak aan de mogelijkheid om praktisch te kunnen oefenen met enkele meervoudig onderhandse aanbestedingen. Je wordt meteen voor de leeuwen geworpen. Er zijn nauwelijks voorbeelden aanwezig en je collega’s hebben niet steeds tijd om je te begeleiden. Toch wil je graag snel goed werk afleveren. Deze praktijkdag biedt je de gelegenheid om snel praktijkervaring op te doen met de meest voorkomende aanbestedingen.

Voor wie is de training Uitvoeren Meervoudig Onderhandse Procedure geschikt?

Deze training is voor iedereen die te maken heeft met meervoudig en enkelvoudig onderhands aanbesteden. De training is een praktisch vervolg op de training Meervoudig en enkelvoudig onderhands aanbesteden, maar het is niet verplicht om deze training gevolgd te hebben.

Welke onderwerpen komen er aan bod?

De training behandelt de volgende onderwerpen:

  • Consultatiegesprekken voeren 
  • Het opstellen van een aanbestedingsleidraad voor de 3 meest voorkomend meervoudig onderhandse aanbestedingen in je organisatie
  • Aspecten uit de Aanbestedingswet die van toepassing zijn op de deze aanbestedingen
  • Het voorbereiden van beoordelingen, het opstellen van documenten, het voorzitten van een beoordelingsteam
  • Het maken van een voorlopige en definitieve afwijzing en het gunnen

Aanpak

Bij aanvang van de training wordt door de deelnemers een keuze gemaakt uit facilitaire situaties (schoonmaken en glasbewassing, beveiligingsdiensten, brandmeld- en alarminstallaties, onderhoud werktuigbouwkundige installaties, onderhoud elektrische installaties, schilderwerkzaamheden, hardware, sanitaire voorzieningen, conciërgediensten (inleen personeel), afvalverwijdering, arbodiensten en nog andere).

Met de hulp van actuele voorbeelden van leidraden, maak je vervolgens een eigen aanbestedingsdocument voor de geselecteerde facilitaire situaties. Je werkt deels individueel en in groep en bespreekt zaken plenair. Tijdens de behandeling van de verschillende casussen, worden de verschillende onderwerpen toegelicht en besproken.

Praktische informatie

Prijsoverzicht

Download het prijsoverzicht van alle Nevi trainingen.

Trainingsduur

1 dag.

Werkvormen

Dit is een interactieve training, waarin oefenen en toepassen centraal staat. Het oefenen wordt afgewisseld met het uitvoeren van een sub opdrachten in groepjes en een presentatie van verschillende onderwerpen. Je wordt uitgedaagd om meteen de gepresenteerde onderwerpen toe te passen en daarvan te leren.

NEVI basic

€ 795,00
vanafprijs - excl. btw
(Niet ledenprijs) - NEVI BASIC is gratis en geeft toegang
 tot ons netwerk

NEVI pro

€ 655,00
vanafprijs - excl. btw
(Ledenprijs) - NEVI PRO kost €235,00 p/j (incl. Vakblad DEAL!) en geeft toegang tot ons netwerk en kortingen op onze producten.

NEVI incompany

Op aanvraag
Dit product bieden wij ook InCompany aan, voor uw organisatie. Bel: 088 - 33 00 700