Service Level Agreements

SLA’s komen in de inkooppraktijk steeds vaker voor. Hoe de wederzijdse bedoelingen en afspraken helder kunnen worden vastgelegd leert u in deze training.

Na deze training heeft u

Aan de hand van uw eigen casus een concept SLA gemaakt
Inzicht in valkuilen bij het opstellen van een SLA
Kennis om door u afgesloten SLA´s beter te beheren

Het is een goede ontwikkeling dat Service Level Agreement (SLA) steeds vaker voorkomen in de inkooppraktijk, want een SLA beschrijft gestructureerd wat de aard en kwaliteit is van gekochte diensten. Toch blijkt het in de praktijk vaak lastig om wederzijdse bedoelingen en afspraken helder vast te leggen. Vaak worden lijvige documenten opgesteld waarin juridische, organisatorische, inhoudelijke en commerciële aspecten door elkaar lopen. Al deze aspecten krijgen dan ook de aandacht tijdens deze training. Vervolgens leert u aan de hand van theorie en praktijkvoorbeelden hoe u SLA´s kernachtig en correct opstelt.

Dit komt tijdens de training aan bod:

  • Soorten Service Level Agreements
  • Opstellen en beoordelen van een SLA
  • Gebruik van een SLA in de praktijk
  • Opstellen van servicedefinities
  • Bepalen van servicelevels
  • Juridische aspecten

Deze training wordt gegeven in samenwerking met Mitopics.

          

Praktische informatie

De training is bedoeld voor inkopers en contractmanagers die werken op tactisch niveau. Een opleiding Professional - NEVI 1, Expert - NEVI 2 of de Vakopleiding contract- en leveranciersmanagement helpt om de lesstof te begrijpen, maar is niet verplicht. 

NEVI basic

€ 795,00
vanafprijs - excl. btw
(Niet ledenprijs) - NEVI BASIC is gratis en geeft toegang
 tot ons netwerk

NEVI pro

€ 655,00
vanafprijs - excl. btw
(Ledenprijs) - NEVI PRO kost €235,00 p/j (incl. Vakblad DEAL!) en geeft toegang tot ons netwerk en kortingen op onze producten.

NEVI incompany

Op aanvraag
Dit product bieden wij ook InCompany aan, voor uw organisatie. Bel: 088 - 33 00 700

De praktijkexpert(s)